Ajankohtaista Foorumi Pelikalenteri Galleria

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 07 Heinä 2013, 02:20 
Poissa

Moi, tarkoituksena olisi järjestää airsoft-esittely Parolan panssarimuseolla 3.8. Asiasta on käsittääkseni sovittu jo museon kanssa ja meille on luvattu käyttöön osa aluetta. Tapahtuma on vasta suunnitteilla, ideana ilmeisesti olisi esitellä laji esim. museovieraille ja muille, joille laji ei välttämättä ole vielä tuttu. Itse taidan olla tällöin riparilla, mutta paikalle voisi pyytää esim. v-lekan ja proairsoftin esittelemään varusteita (ei sillä että minä korvaisin nämä) ja joku ampumarata vois olla aika jees.. En minä tiedä, heittäkää ideoita, ja ilmoitelkaa mikäli haluatte auttaa järjestämään tapahtumaa!

Profiili  

ViestiLähetetty: 07 Heinä 2013, 10:11 
Poissa

Terveiset järjestäjältä !

Lyhestä varotusajasta johtuen näen itse että mennään tänä vuonna extepore linjalla. Ajatus on että ketä haluu tulla paikalle ja esittää varustustaan ja kertoa omia kokemuksia lajista museon käviöille niin ovat erittäin tervetulleita.
Meillä on siis lupa museolta olla ylätasanteella eli se missä on Panssarijuna ja korsun yläpuolinen alue. Mitä tulee ampumarataan niin jos jollakin on valmis helposti kuljetettava turvallinen (sivullisille) rata niin saa tuoda mukana. Mutta muistettavaa on että alue joka on käytössämme ei ole kovin suuri kuitenkaan.
Soitan huomenna ja tarkistan miten ja millä ehdoilla voin kutsua myyjiä sinne. Sillä en suoraan voi luvata kun en ole museon porukkaa vaan ulkopuolinen järjestäjä.
Ehdoton ja liukomaton säntö on EI RÄSKINTÄÄ Muualla kun mahd. turvallisella (sivullisille) ampumaradalla. Kuka tätä rikkoo saa pakata tavaransa välittömästi ja lähteä alueelta. Meillä ei ole varaa antaa negatiivista kuvaa harrastusestamme vaan tämä on nimenomaan ajatus että annetaan sitä positiivista kuvaa meistä. Toivon että jokainen joka tulee museolle voi noudattaa tätä yhtä simpeliä sääntöä.
Toivon että jatkokeskustelu käydään facebookissa tapahtuman sivulla [url] https://www.facebook.com/events/3099122 ... mall_reply[url/]

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]