Muovisotilas - airsoft kauppa Salainen Agentti Semitra Tactical and Sport Communications BB-ARMS
Ajankohtaista Foorumi Pelikalenteri Galleria

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Pelikertanne tänä kesänä?
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 01:09 
Poissa

Nyt on pakko pyytää ihmisiä laittamaan tänne listaa siitä, että montako kertaa on tämän kesän aikana päässyt softaamaan? Tämä siksi että itse olen aivan maassa, kun lomat kohta loppuu enkä ole kertaakaan päässyt "metsälle" sitten toukokuun.

Pariin peliin heinäkuun aikana ilmoittauduin, mutta molemmat peruttiin (Electric ja Operation: Silent hills). Edes viikonloppupelit tai muut pikku pelit ei oo järjestyny yrityksistä huolimatta. Missä vika? Liian kovat helteet(kö)?

Varustusta yms. tullu osteltuu yli 400e edestä ja sitten ei oo niitä päässy käyttää, joten ymmärtänette harmistukseni.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Pelikertanne tänä kesänä?
ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 01:22 
Poissa

Joo on jääny pelit aika harvalle tänä kesänä, ja syy on todella harvinainen (olen softannut reilut 10 vuotta), kaverit väittää että on liian hyvä ilma pelata.. Ja joka viikonloppu sama laulu.
Ei voi ymmärtää nyky-nuoria.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 01:28 
Poissa

Itse olen ollut kahdessa skenaariossa tänä kesänä (Op. Akbogaz ja Falkland) ja ainakin kaksi vielä tulossa. Viikonloppu-pelejä on tosin ollut tavallista vähemmän.. Itse pelaan mieluummin tällaisissa helteissä kuin 30 asteen pakkasessa, laittaa vain vähemmän varustetta niskaan ja litra tolkulla vettä mukaan. Ja siellä metsässä ON huomattavasti viileämpää kuin kotona tietsikan ääressä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 01:46 
Poissa

Minulla aivan sama juttu, yhdessäkään skenaariossa en ole tänä kesänä ollut ja kunnollisia viikonloppupelejä ei olla saatu oikein pidettyä.
Kaikki valittaa että on liian kuuma.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 07:34 
Poissa
Valvoja

Kaksi skenua käyty alkukesästä, Children of Sinn Fein ja Falkland. Lähes joka viikonloppu käyty peleissä, kaksi kertaa jättänyt väliin, kun on ollut törkeän kuuma (~32C tai yli).

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 07:57 
Poissa

Viikonloppupeleissä olen tänä kesänä vain kerran käynyt, matkailun ym. vuoksi ei ole oikein ehtinyt.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 08:48 
Poissa

Skenuja tms. on takana jo jonkun verran: Vuorten henget: Vladimirin kosto, Purppuraviidakko, Hikinen Erämaa, Sissi Mayhem, Yöpeli 2010 Raahe. Myös muutama harmittava peruuntuminen löytyy. Nälkä olis viel kova ja lisää pitäs saada!

Vklp -peleissä tulee käytä oikeastaan joka kerta, kun pelit vain järjestetään. Vähille on jäänyt viime kuukauden aikana.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 10:51 
Poissa

Viikko sitten olin pelaamassa ensimmäistä kertaa koko kesänä.

Ja sitten alkaa päteminen:

Olisiko niin, että uudet pelaajat eivät uskalla tulla kokeilemaan vemppuineen kun kokeneemmilla on nykyään niin gaameet tykit. Eihän se kivalta kuullosta, kun pitäisi pelata vemppupistoolilla isoja ja pahanhajuisia miehiä vastaan, joitten torrakot on maksanu enemmän kuin käytetty auto. Kun tätä harrastusta aloiteltiin Suomessa, tai vielä vajaat kymmenen vuotta sitten, kaikilla oli ne jousitoimiset tuliluikut, eikä tämmöstä ongelmaa ollut. (?)

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 10:59 
Poissa

Ei nyt sentään. Ei ne aseet pelkoja tuo.
Reilulla satasella saa jo hieman vemppua paremman aseen, joten tuskin kyse on siitä.

Luulisin että kyse on muista jutuista.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 11:32 
Paikalla

Itse olen käynyt kahdessa skenaariossa tänä kesänä. Viikonloppupeleissä en kertaakaan, koska Hyvinäällä ei ole kauheesti eloa niiden suhteen. Itse sanoisin viikonloppupelejen pelaajakadon syyksi helteet. Jos on näin lämmin kun nyt on, niin mielummin sitä tekee jotain muuta kuin hikoilee metsässä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 14:18 
Poissa

Hyvinkääläinen kirjoitti:
Itse olen käynyt kahdessa skenaariossa tänä kesänä. Viikonloppupeleissä en kertaakaan, koska Hyvinäällä ei ole kauheesti eloa niiden suhteen. Itse sanoisin viikonloppupelejen pelaajakadon syyksi helteet. Jos on näin lämmin kun nyt on, niin mielummin sitä tekee jotain muuta kuin hikoilee metsässä.

Jos vaan mahdollisuus ois nii itse ainakin viettäisin valta osan lomastani metsässä hikoillen.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 15:52 
Paikalla

Hyvinkääläinen kirjoitti:
Itse olen käynyt kahdessa skenaariossa tänä kesänä. Viikonloppupeleissä en kertaakaan, koska Hyvinäällä ei ole kauheesti eloa niiden suhteen.

Ei mitään lisättävää paitsi loppukesästä tulossa parikolme skenaariota lisää.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 19:12 
Poissa

Pari skenua oon pelannu (Operation Schools Need Help! ja Insha´Allah 1.01),
en tosin välttämättä ois edes noissa käynyt josseivät olisi olleet tässä lähipaikkakunnilla.

Viikonloppupelejä on tullut vedettyä ja niissä käytyä viime kesään verrattuna lähes aktiivisesti,
eli melkeen joka toinen viikonloppu. Toki työt ja kuumat ilmat on syöny jaksamista, mutta syysviileillä sitten...

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 19:54 
Poissa

Parissa skenaariossa olen käynyt, joiden lisäksi jokaikinen viikonloppu vähintään yhdissä viikonloppupeleissä, aika usein molempina viikonlopun päivinä. Sama tahti ollut jostain viime vuoden lopusta lähtien, kerran vissiin olen tänä vuonna ollut viikonlopun pelaamatta.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 21:10 
Poissa

BuLoRd kirjoitti:
Parissa skenaariossa olen käynyt, joiden lisäksi jokaikinen viikonloppu vähintään yhdissä viikonloppupeleissä, aika usein molempina viikonlopun päivinä. Sama tahti ollut jostain viime vuoden lopusta lähtien, kerran vissiin olen tänä vuonna ollut viikonlopun pelaamatta.

Sulla on siinä tapauksessa varmaa aika tiivis peliporukka. Vai käytkö viikonloppupeleissä jossain muualla?

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 21:47 
Poissa

En kertaakaan, ikävä kyllä. Uutta tavaraa ja pyssyä olisi niin pirusti testattavana, mutta ei ole pelaajia. Yksin taas on tylsä lähteä pidemmälle. Toivottavasti syksyllä tilanne paranee.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 22:05 
Poissa

On tässä ainakin kerran käyty vkl pelissä, mutta en ole varma onko enemissä. Skenaarioissa en ole käynyt, mutta muovisotilaan järjestämään mättöön menossa ollaan. Silent Hills olisi myös ollut yksi, mutta harmillisesti se peruttiin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 22:24 
Poissa

Senterra kirjoitti:
Sulla on siinä tapauksessa varmaa aika tiivis peliporukka. Vai käytkö viikonloppupeleissä jossain muualla?

Käyn neljän yhdistyksen peleissä, joten pelejä riittää aika hyvin joka viikonlopulle. Ihan vieressä nuo pelipaikat ei kumminkaan ole, joten joutuu sitä välillä reilu 80 kilometriäkin matkaamaan peleihin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29 Heinä 2010, 22:40 
Poissa

Pari kolme kertaa päässy viikonloppu peleissä käymään, normaalisti kävisin enemmän, mutta aina on ollu joku matka tai tapahtuma tms, joka on estänyt tulemisen. Onneksi viikonloppuna olis luvattu vaan 21 astetta, on pakko päästä softaamaan pitkästä aikaa. Oon vielä Dusk of death zombiskenuun ilmottautunu että niitäkin pääsee ampumaan.

Profiili  

ViestiLähetetty: 30 Heinä 2010, 10:48 
Poissa

Kesäisin 2 kertaa viikossa, joskus ehkä 3. =)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava